Trabajo en el CAMPO! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Anne Marieke Wiggers - WaarBenJij.nu Trabajo en el CAMPO! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Anne Marieke Wiggers - WaarBenJij.nu

Trabajo en el CAMPO!

Door: Anne marieke

Blijf op de hoogte en volg Anne Marieke

14 Juli 2010 | Peru, Cusco

liefste mensen,

wilde even goed nieuws melden! vandaag veel mensen mogen onderzoeken en soms zelfs wat amamnese, meer verhalen volgen uiteraard! Maar ik heb gevraagd of ik mee mocht naar de huisartsenposten in de buurt, en ja hoor, anne heeft het voor elkaar! ik mag morgen mee!!! Morgenochtend om half 8 vertrekken we naar n afgelegen dorp met 1 (vrouwelijke!) dokter en 2 verpleegsters! ooh ik kijk er zooo naar uit! Als het goed gaat en leuk is, ga ik vragen of ik voortaan altijd mee mag: ik merk dat je in dit land veel zelf moet navragen, dubbelchecken, en vooral geduld moet hebben, en duidelijk moet zijn.. maar nu is het gelukt!!
net als in de bus, niet te vergelijken met de hollandse of belgische bus maar o zo fascinerend! net heel leuk gesprek gehad met een vrouw en haaar klein kindje van 1,5 jaar, aah zooo lief! en het spaans gaat zo goed :)
Nu ga ik uit eten met amerikanen, duitsers en n nederlander, dus ik ga me omkleden en mijn handen goed wassen na n dagje werken en spaans! Ook naar n concertje van n spaans leraar, maar maak t niet te laat om morgen helemaal klaar te zijn voor een dagje dokter spelen(ja inclusief witte jas en stethoscoop!)

Morgenavond nemen Kristof en ik (kristof is mn duitse huisgenoot, alwaar ik gister n pracht van n kaartspel mee heb gespeeld!!) Laura en Doris (de gastfamilie) mee uit eten, omdat het zowat onze laatste avond in t gastgezin is!!

jullie horen snel weer van me!!

  • 15 Juli 2010 - 07:33

    Cathrien:

    woeee dat klinkt super gaaf, jij regelt het allemaal wel :)

    leuk om te lezen, interessante cultuur lijkt me.

    liefsxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 September 2010

Warmere en prachtige tijden

06 September 2010

Mijnwerkers in potosi en warmte in het oosten !

06 September 2010

Fake vegetariers op een ijskoude trip

06 September 2010

Zonnig (?) eiland

06 September 2010

Kloven en grenzen
Anne Marieke

Welkom bij de Avonturen van Anne, Ik ben een krappe 3 maand op reis met verschillende doeleinden , Om te beginnen 5 weken in Cusco om ultiem spaans te leren, nieuwe mensen te ontmoeten, gewoon van de fantastische stad te genieten en bovendien om in Clinica Belen te gaan werken, dus een beetje studiegerelateerd, omdat ik heeel benieuwd ben hoe het hier is met de geondheid en ik de cultuur van dichterbij wil leren kennen.. Na die 5 weken ga ik nog ongeveer 7 weken rondreien (con mi novio), de exacte bestemmingen ijn nog onduidelijk, en dat hoort ook!

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 19942

Voorgaande reizen:

21 Juni 2015 - 30 Juli 2015

Colombia

26 April 2014 - 14 Juli 2014

Tanzani-hoera!

06 Juli 2010 - 23 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: