Tanzani-hoera! - Reisverslagen van Anne Marieke Wiggers - WaarBenJij.nu Tanzani-hoera! - Reisverslagen van Anne Marieke Wiggers - WaarBenJij.nu

Tanzani-hoera!

Het gaat hier om een zeer leerzame reis naar het prachtige land Tanzania! leerzaam omdat ik een stage van twee maanden volg. De eerste is een stage gynaecologie&verloskunde. De tweede chirurgie. Daarnaast wordt er heel wat afgereisd, en vooral... avonturen beleefd!

Ik wil graag USOS bedanken voor de reisbeurs die ik van hun kreeg waardoor deze reiservaring mede mogelijk is gemaakt!

16 Juli 2014

Beter laat dan nooit: over de chirurgie in Muhimbi

30 Mei 2014

Witte stranden met rare feestjes em rust

De contrasten van Dar-es-Salam

Die dag dat elke baby die geboren werd, stierf

30 Mei 2014

Zwetende gynaecologen en moeilijke vagina's
Anne Marieke

Welkom bij de Avonturen van Anne, Ik ben een krappe 3 maand op reis met verschillende doeleinden , Om te beginnen 5 weken in Cusco om ultiem spaans te leren, nieuwe mensen te ontmoeten, gewoon van de fantastische stad te genieten en bovendien om in Clinica Belen te gaan werken, dus een beetje studiegerelateerd, omdat ik heeel benieuwd ben hoe het hier is met de geondheid en ik de cultuur van dichterbij wil leren kennen.. Na die 5 weken ga ik nog ongeveer 7 weken rondreien (con mi novio), de exacte bestemmingen ijn nog onduidelijk, en dat hoort ook!